preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ladimirevci

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 3. 2021.

Ukupno: 86735
Ovaj tjedan: 484
Danas: 3
Vrijeme

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

e-Dnevnik za učenike i roditelje

Idemo u srednju!

Crveni gumb

 

 

 
Program jačanja obitelji

Shema školskog voća

eLektire

Portal za škole

Prometna učilica

Školski portal

CAP program prevencije zlostavljanja djece

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Kako se zaštiti u svijetu interneta i mobilnih uređaja

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
100. dan u školi
Autor: Marina Arambašić, 23. 2. 2021.

Projekt vezan uz obilježavanje 100. dana u školi pokrenula je i kreirala učiteljica Sandra Vuk te se on se provodi sada već petu godinu za redom. Ponosni smo što se pet godina obilježava i unutar naše škole. Naše učiteljice ovaj veseo, razigran i poučan dan obilježile su sa svojim učenicima unutar dva eTwinning projekta, a to su: 100. dan u školi Udruge Zvono 2021. i 100. dan u školi.

100. dan obilježava se u brojnim europskim zemljama i planiran je na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju odgojno-obrazovne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. 

Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.

Mogli bismo reći kako je ovaj dan omiljen školski dan naših učenika. U nastavku članka pročitajte kako smo ga obilježili, a fotografije pogledajte u galeriji.

 

100. dan u Ladimirevcima: 

Učenici 2.b razreda OŠ Ladimirevci dočekali su i obilježili s učiteljicom Katarinom Bulut Čolaković 100. dan u ovoj školskoj godini!

Uvodna aktivnost bila je izrada plakata za 100.dan tako što je svaki učenik obojio svoju mandalu od koje su složili natpis. Na satu Likovne kulture crtežom su prikazali kako će izgledati kad budu 100 godina stari, a pomoću aplikacije vidjeli i kako bi učiteljica mogla izgledati za nekoliko desetljeća. 

Uslijedili su različiti zadatci, a za svaki riješen zadatak učenici su dobili pečat na svojoj putovnici. Čitali su tekst od 100 riječi i mjerili si međusobno vrijeme, pisali riječi koje sadrže slog sto, kupovali sa 100 kn pomoću kataloga s cijenama i namirnicama, računali 100 sekundi, mjerili 100 cm, gradili kockicama, osmišljavali razrednu valutu i odlično se zabavili. Na kraju su svi zaslužili diplome i nešto slatko, a u istom tonu hrabro koračamo i dalje u nastavku školske godine.

Učenici 2.a razreda i učiteljica Sonja Strugačevac također su obilježili projektne aktivnosti. Nosili krune cijeli dan s brojem 100. Sat likovne kulture posvetili su crtanju autoportreta - Ja kao stogodišnjak, a na satu hrvatskog jezika pisali riječi koje sadrže korijen riječi STO i čitali najbrže napisane riječi u 100 sekundi. Uživali su.

U obilježavanju 100. dana uključili su se i četvrtaši iz Ladimirevaca s učiteljicom Zrinkom Brkić te poslali vesele fotografije kroz koje prikazuju svoje aktivnosti.

Broj 100. zaokupio je i učenike POOG1. 100. dan škole obilježili su dvjema aktivnostima koje je za njih pripremila učiteljica Ana Coha. Na geografskoj karti Republike Hrvatske i svijeta pronalazili su 100 gradova koje bi barem jednom u životu željeli posjetiti. Dosjetili su se i zapisali 100 različitih imena ljudi. Na kraju 100. dana škole zaključili su da smo 100 dana mudriji i 100 dana sretniji.

 

100. dan u PŠ Ivanovci

 

2. razred PŠ Ivanovci sa učiteljicom Marijom Bulut Lukačević obilježio je 100. dan škole radom u centrima aktivnosti. Na početku je svatko oslikao svoj bedž kako bi posebno istaknuo taj dan. Ostale aktivnosti bile su raspoređene u 6 centara, koje su učenici prolazili raspoređeni u tri skupine. Zajedno su sastavljali Neobičnu priču koja je sadržavala puno riječi koje u sebi imaju riječ STO, učenici su riječi ove priče pronalazili na računalu pomoću lampe u mračnoj sobi alata Genially. Dodatni izazov koji su uspjeli ostvariti je taj da priča sadrži točno sto riječi. Pokazali su se kao odlični matematičari jer su uspjeli sastaviti račune za kupovinu namirnica od točno 100 kn. Neki učenici su izračunali koliko bi uštedjeli za godinu dana kada bi svaki mjesec uštedili 100kn te su predložili gdje bi taj novac uložili. Kako bi razgibali svoje tijelo, svatko je napravio 100 vježbi po izboru. Predložili su i kreirali izgled novčanice od 100 kn. Slagali su sto puzzli, građevinu od sto kocaka te mozaik sliku od 100 papirića u boji. Na tanjuru su aranžirali voće i orašaste plodove u obliku broja sto, a sa svojim aranžmanom su se i posladili. Nakon svakog odrađenog centra, skenirali su qr kod s porukom te su na kraju svih aktivnosti otkrili cijelu poruku i zaradili diplomu. Svoje zadovoljstvo aktivnostima današnjeg dana pokazali su na semaforu raspoloženja. Stoti dan škole u 2.i osigurao je STOpostotnu zabavu 🤩.

Šarolikim i zanimljivim aktivnostima obilježen je 100.dan i u 3.i razredu Ljiljane Marinjak u okviru eTwinning projekta 100.dan škole Udruge Zvono. Pregled svih aktivnosti je vidljiv na sljedećoj poveznici: 

https://wke.lt/w/s/bZgI-R

Učenici 4.i razreda i učiteljica Marina Arambašić već četvrtu godinu uživaju u aktivnostima 100. dana. Ove godine dio su autorskog eTwinning projekta Sandre Vuk “100.dan u školi”. Kao i prethodnih godina, ovaj dan obilježili su kao svoj projektni dan i predstavili odabrane teme koje su istraživali. Sadržaje projekta povezali su i sa gradivom četvrtog razreda te tražili predmetne stručnjake pojedinog predmeta. Dan su začinili pjesmom i plesom. Učeničke aktivnosti možete vidjeti na poveznici: 

https://zaviriunaseprojekte.weebly.com/100-dan-scaronkole.html

Ljiljana Marinjak, Marija Bulut Lukačević i Marina Arambašić




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju